sobota, 1 maja 2010

Kurs przewodnicki po Warszawie - referencje c.d.

Trwają zapisy na kolejny kurs przewodników po Warszawie.

Kurs letni startuje 19 maja 2010.
Szczegóły: www.kursprzewodnicki.pl

Kontakt:
kurs@tutor.waw.pl lub tel. 601 25 18 56

Poniżej głos absolwenta poprzedniego kursu:

Nie jestem rodowitym warszawiakiem. Choć uważam już Warszawę za swoje miasto, marzyła mi się zawsze okrągła blacha ze Śnieżką [odznaka przewodnika sudeckiego], nie z Syrenką.
Jednak gdy dostałem propozycję wzięcia udziału w kursie przewodników warszawskich, po chwili wahania zapisałem się. Dziś gratuluję sobie tej decyzji: każda wydana złotówka, każda poświęcona godzina były tego warte.
Nie tylko lepiej poznałem miasto, prawdopodobnie je również zrozumiałem.
Dziś, gdy ktoś nazwie Warszawę miastem brzydkim czy nieciekawym, mogę już nie walić w pysk tylko pokazać mu miejsca i opowiedzieć historie, które nikogo nie pozostawią obojętnym.

Kurs przewodnicki w TUTORZE nie tylko zapewnia szkolenie według najlepszych, wypróbowanych wzorców, nie tylko doskonale przygotowuje do egzaminu, nie tylko umożliwia efektywne przyswojenie podstaw tego fachu, ale również jest szczególnym, intensywnym i zapadającym w pamięć doświadczeniem. Polecam.

Marcin Tysler



Opinie od innych osób w dziale "kurs przewodnicki".


Zapraszam :)
www.kursprzewodnicki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz