sobota, 23 czerwca 2012

Kurs przewodnika po Warszawie - opinie uczestnika

Kolejne osoby ukończyły kurs i uzyskały szlify przewodnickie, oto opinia pokursowa Darka, obecnie przewodnika po Warszawie (także pilota wycieczek):

Jeśli nie chcesz pokochać Warszawy, nie zapisuj się na kurs Tutora.
Jeśli nie chcesz znać prawie każdego zakątka stolicy, to nie zapisuj się na ten kurs.
Jeśli nie chcesz poznać wartościowych ludzi (spośród kadry i uczestników kursu), absolutnie wybij sobie z głowy kurs Tomka.
Jeśli nie chcesz by prowadził Cię mistrz przewodnictwa i pasjonaci Warszawy, to nie miejsce dla Ciebie.
Jeśli nie chcesz się rozwijać, poszerzać swoich horyzontów, nie rób tego.
Jeśli nie lubisz zwiedzać, spacerować, oglądać zabytków, muzeów, to nie dla Ciebie.

 Zapisałem się na kurs Tomka i muszę się poskarżyć...zimą strasznie zmarzłem na wycieczkach (bo zima 2011/12 była sroga) haha. W każdy weekend tysiące przemierzonych metrów, setki zdjęć, masa informacji i ciekawostek. Spotkania wtorkowe, wycieczki w sobotę i niedzielę, czytanie książek i... poznałem od podszewki i pokochałem Warszawę, poznałem wspaniałych ludzi, miałem przyjemność czerpać wiedzę i doświadczenie przewodnickie od Tomka i jego wspaniałych współpracowników.
Efekt konkretny: zdany egzamin i papiery przewodnika miejskiego miasta stołecznego Warszawy.
Zatem polecam profesjonalny kurs na przewodnika miejskiego organizowany przez Tutora! Był to piękny i wartościowy czas, będzie mi go brakowało...
A na koniec jeszcze raz chcę wyrazić wdzięczność: z serca dziękuje Tomkowi i jego "ludziom" prowadzącym kurs oraz każdej i każdemu z mojej grupy kursowej.

Dariusz Zielonka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz