poniedziałek, 9 maja 2011

Kurs przewodnika po Warszawie - opinia uczestnika

Kolejna laurka, tym razem od Piotra - nowego licencjonowanego przewodnika po Warszawie :) (Gratulacje Piotr!):

Pół roku, które spędziłem na kursie w Tutorze to niesamowity czas przyswojenia wiedzy, której ogrom początkowo przerażał.

Dzięki Tomkowi i jego współpracownikom okazało się, że jednak nie jest to aż tak przerażające. Ulice, place, pałace, kamienice, kościoły, parki i ogrody - wszystko w końcu ułożyło się w logiczną całość.

O rodzinnym mieście dowiedziałem się rzeczy niezwykłych. Zresztą nie tylko o samym mieście, bo oczywiście też o architekturze i specyfice pracy przewodnika.

Polubiłem szczególnie weekendowe wycieczki, nawet te w temperaturze minus 10 (a zdarzało się i więcej), na które dodatkowo często musiałem z przyczyn zawodowych stawiać się w stanie totalnego niewyspania.

Tomkowi, Arturowi, Marcinowi, Zbyszkowi, Marzenie i całej niezwykle zintegrowanej grupie, połączonej, mam nadzieję, na zawsze wspólną pasją, serdecznie dziękuję.

Piotr Wierzbicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz