poniedziałek, 4 lipca 2011

Pytanie o GOT

Dostałem maila z prośbą o interpretację, moje stanowisko poniżej:

Witam
Mam pewien problem z regulaminem Górskiej Odznaki Turystycznej.
Otóż w zeszłym roku (2010) przeszedłem jedną trasę na dużą brązową
GOT, za ten sam rok zdobyłem małą złotą GOT. W tym roku (2011) nie
będę w stanie prawdopodobnie przejść drugiej trasy do dużej brązowej.
Jednak prawie osiągnąłem już 120 punktów (czyli minimum do normy
"ZW"). W związku z tym mam pytania.
Czy po zweryfikowaniu w tym roku normy do "ZW" ta jedna trasa do dużej
brązowej przepadnie z automatu?
Czy mając powiedzmy 7 norm do "ZW" i zdobywając na koniec dużą złotą
GOT, CRW przyzna mi odznakę Za Wytrzymałość?

Przepraszam jeżeli zbytnio namieszałem, jednak chcę być w zgodzie z
regulaminem, który w tym miejscu jest dla mnie niedoprecyzowany. A
fakt, że jestem przodownikiem nie oznacza w moim przypadku tego, że
nie wypada pytać się o takie rzeczy. Wychodzę z założenia, że jeżeli
czegoś nie rozumiem to nie wstyd zapytać się bardziej doświadczonych.
Tak więc jeszcze raz proszę o pomoc.


Po pierwsze: zacznijmy od tego, że odznaka nazywa się "Za Wytrwałość"

Po drugie: zasada jest taka, że nadwyżki punktów przechodzą dalej ale w jednym sezonie można zdobyć tylko jedną odznakę. Zdobyć ale nie zdobywać.
Czyli trasa na dużą zostaje do połączenia z drugą trasą i nie przepada. Oczywiście przy założeniu, że trasa na dużą to jedno a punkty do ZW to drugie.

Nie da się zrobić czegoś takiego, żeby w jednym roku zdobyć i normę ZW i zdobyć kolejną dużą GOT.

A kto pyta nie błądzi :)

1 komentarz:

  1. Dzięki za pomoc. Dostałem również wyjaśnienie z KTG PTTK, że posiadając 7 norm do "ZW" i zdobywając na końcu Dużą Złotą spełnia się wymogi do "ZW"

    OdpowiedzUsuń