sobota, 24 marca 2012

Przewodnicy przeciw deregulacji - żenada

Mój pogląd na temat deregulacji a konkretnie dlaczego jestem za deregulacją przewodnictwa już prezentowałem. Natomiast spora grupa przewodników z mojej ukochanej organizacji PTTK jest zdecydowanie przeciwko. Jako przewodnik PTTK chyba też powinienem ale nie zamierzam. Nie zamierzam też uczestniczyć w demonstracjach jakie zapowiadane są na 3 lub 4 kwietnia. To już uważam za totalną żenadę. No ale co kto lubi...

Warszawa, 22 marca 2012 r.


Samorządy Wojewódzkie (Regionalne)
Przewodników Turystycznych PTTK

W imieniu Krajowego Samorządu Przewodników Turystycznych PTTK oraz Komisji Przewodnickiej ZG PTTK zwracam się do Koleżanek i Kolegów z prośbą o nadsyłanie do 29 marca br. drogą mailową informacji dotyczącej udziału w przewidywanej w Warszawie manifestacji protestacyjnej przed gmachem Ministerstwa Sprawiedliwości oraz gmachem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Manifestacja mogłaby się odbyć w dniu 3 lub 4 kwietnia (początek o godz. 11.00, zakończenie ok. godz. 15.00). W informacji przesłanej do nas należy podać ilu przewodników turystycznych i pilotów wycieczek przyjechałoby z Waszego województwa oraz jakimi środkami komunikacji przyjechaliby do Warszawy (najlepszym i najtańszym środkiem transportu jest autokar).
Ze względu na konieczność podania właściwych informacji przy zgłoszeniu manifestacji proszę traktować moją prośbę wyjątkowo poważnie.

Z przewodnickim pozdrowieniem

Stanisław KAWĘCKI
Przewodniczący KSPT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz