piątek, 16 kwietnia 2010

Miś c.d. - w odpowiedzi "anonimowemu"

Jak widać atmosfera żałoby narodowej nie przeszkadza w publikacji takich komentarzy:

dlaczego piszecie bzdury, że egzamin w dn.15 marca zakończył się w Sochaczewie jest to KŁAMSTWO, dlaczego osoba, która nie była w tym dniu na egzaminie pisze takie oszczerstwa. Osobiście jestem osobą, która podchodziła do egzaminu w tym dniu i nie mogę się pogodzić jak można pisać bzdedy i robić innym osobom krzywdę. Według mnie nie zaczyna się od słowa "wedle" komuś chyba bardzo na tym zależy, żeby ciągle kopać pod kimś dołki.


Krótkie odniesienie:

dlaczego piszecie


hmmm... jestem sam jeden, jednoosobowy, w liczbie pojedynczej.

bzdury, że egzamin w dn.15 marca zakończył się w Sochaczewie jest to KŁAMSTWO, dlaczego osoba, która nie była w tym dniu na egzaminie pisze takie oszczerstwa


bardzo ciężkie słowa.
Kłamstwo, oszczerstwa...

Taką informację uzyskałem, skoro jest nieprawdziwa to dokonałem stosownego sprostowania w tekście. Dziękuję za skorygowanie nieprawdziwej informacji.
Cóż jest oszczerczego w tym, że egzamin skończył się w tym a nie w innym miejscu, skoro jak zakładam wszyscy egzaminowani wykonali po trzy zadania egzaminacyjne?

jak można pisać bzdedy i robić innym osobom krzywdę.


nie znam tego słowa na "b".
W jaki sposób zrobiłem tu komuś krzywdę?

komuś chyba bardzo na tym zależy, żeby ciągle kopać pod kimś dołki


No patrz... ONI są wszędzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz